Běžecké pásy

Běžecké pásy v našem fitness:

1x motorový běžecký pás Kettler

2x motorový běžecký pás InSportline s elektronickým zdvihem běžecké plochy

Běžecké pásy

 

Chodit nebo běhat?

Pokud chcete zhubnout, není nutné běhat...je to možná skvělá zpráva pro ty, které běh děsí. Pro osoby s nadváhou či obezitou běh není vhodný. Dalo by se říct, že je pro takové osoby přímo zdraví škodlivý. Mnohem vhodnější je chůze. Při běhu dochází k přetěžování nosných kloubů dolních končetin. Kontaktní síly při běhu jsou cca trojnásobek hmotnosti, zatímco při chůzi jsou kontaktní síly cca 1,8 násobek hmotnosti. Studie ukazují, že po roce od zahájení pravidelné sportovní aktivity, pokud se jedná o chůzi, zůstává pravidelně chodit v dostatečném množství cca 60% osob, zatímco u běhu zůstávají pouhá 4% osob. Energetický výdej u chůze a běhu při rychlosti 7 km/hodinu je stejný. Při vyšších rychlostech chůze běh při stejné rychlosti energeticky převyšuje. To znamená, že je vhodnější rychleji chodit než pomalu běhat.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>